ورزش

به همت مسئولین شهر اسپیناس جانی دوباره گرفت

به همت استاندار ،شهردار و اعضای شورای شهر اسپیناس جانی دوباره گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،مسعود حمیدی با اشاره به اینکه ورزش فوتسال جزو پر هزینه ترین ورزش های دنیا محسوب می‌شود اظهار داشت:بعد از فوتبال ،فوتسال از پرهزینه ترین ورزش‌ها در کشور محسوب می شود.
سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان با اشاره به اینکه تیم اسپیناس به خاطر بالا بودن هزینه ها منحل شده بود، تصریح کرد: به همت استاندار ،شهردار و اعضای شورای شهر اسپیناس جانی دوباره گرفت.
وی با بیان اینکه به دلیل شور و نشاط مردم و نشاط اجتماعی مسئولین شهر مانع منحل شدن تیم شدند عنوان کرد:ما با قولی که از مسئولین گرفتیم وارد مسابقات شدیم و در انتظار تصویب بودجه تیم در شورای شهر هستیم.
سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل تیم اسپیناس زنجان خاطرنشان کرد: از ۳۰ نفر اعضای جوان تیم که شامل مربی و بازیکن می شوند ۹نفر غیر بومی و بقیه ی اعضا بومی هستند.
حمیدی با بیان اینکه از کل زندگی ام زده ام تا این تیم از زنجان خارج نشود خاطر نشان کرد:به تنهایی و بدون حمایت هیچ ارگانی و بدون پشتوانه مالی برای تیم هزینه های سنگینی پرداخت کرده ایم.
وی تیم اسپیناس را تنها تیم پر مخاطب فوتسال استان خطاب کرد و گفت:در این چند سال اخیر که حمایت مالی نداشتیم کسی از تیم یاد نمیکرد ولی حالا که قرار است مورد حمایت مالی قرار بگیرد دخالت های بی مورد اطرافیان برای تیم دلخورمان می کند.
سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان با بیان اینکه اسکان بازیکنان غیر بومی یکی از معضلات تیم است تصریح کرد:ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی سوئیت های بلااستفاده ای دارند که حاضر نیستند در اختیار تیم بگذراند .
حمیدی با بیان اینکه متاسفانه تا کنون، حامی مالی برای تیم اسپیناس نداشتیم، خاطرنشان کرد: استاندار،شهردار ، اعضای شورای شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان حمایت خود را برای تیم اعلام کرده اند.
وی با بیان اینکه سالن های ورزشی زنجان از لحاظ کف پوش و نور استاندارد نیستند ، گفت:در بحث استفاده از سالن های ورزشی زنجان نگاه شخصی به تیم می شود و تیم را برای شهر زنجان نمی دانند.
سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان با بیان اینکه تنها تیمی در کشور هستیم که برای تمرینات ورزشی در سالن تقاضای اجاره بها می کنند اظهار داشت:سالن پیام مخابرات که یکی از بهترین سالن های شهر زنجان بود نیز به دلیل استفاده علوم پزشکی برای واکسیناسیون کرونا (از بین رفتن کف پوش) قابل استفاده نیست.
حمیدی با اشاره به سالن شش هزار نفره انقلاب که کف پوش سالن سالهاست مورد استفاده نیست عنوان کرد: متاسفانه برای تیمی که پرطرفدارترین تیم کشور یاد می‌شود در شهر خود، سالن مناسبی برای تمرین ندارد.
وی با بیان اینکه فوتسال یکی از پر هزینه ترین رشته های ورزشی کشور است گفت:برای تیم داری در لیگ یک تیم های دیگر استان ها با ۱۰الی۱۵میلیارد تومان وارد مسابقات شده اند ولی تیم زنجان با یک چهارم و حتی یک پنجم این مبالغ مدعی مسابقات شده است و برای استان پیروزی کسب نموده است.
سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان بر لزوم توجه بیشتر به این رشته تاکید کرد و افزود: متاسفانه مشکل دیگری که این رشته ورزشی دارد مبالغ قرارداد مربی و بازیکنان تیم و حرف و حدیث های که از طرف برخی از افراد نا آشنا به این رشته مطرح می شود .
حمیدی نتیجه آبرومندانه را هدف اصلی شرکت در لیگ عنوان کرد و افزود:با اینکه ما از هزینه شخصی برای تیم هزینه کرده ایم و تیم های صنعتی با هزینه کردهای میلیاردی نیز در میدان هستند ولی تیم اسپیناس برای قهرمانی تلاش خود را خواهد کرد و امیدواریم نماینده شایسته ای برای استان باشیم.
وی با ابزار گله مندی از افراد غیرحرفه‌ای در این رشته ورزشی عنوان کرد:از طرف عده ای تنگ نظری و شیطنت هایی برای دریافت هزینه برای تیم صورت می‌گیرد که به نظرم کسی که در این عرصه نیست نمی تواند نظر کارشناسی عنوان کند چرا که وقتی تیم از جیب شخصی برای اهدافش پیش می رفت کسی در میدان برای حمایت از تیم نبود.
وی با بیان اینکه هیچ شخصی در این شهر با وجود این که در این عرصه نبوده است نمی تواند ادعای کارشناسی فوتسال را داشته باشد اظهار کرد: تیم اسپیناس بر حسب قراردادی که با بازیکن بسته است و به صورت کارشناسی مبلغ نهاییخود را به مسئولین عنوان کرده است.
خبرنگار : نرگس رسولی کد:۹۵۴۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا