سیاسی و اجتماعی

برپایی میز خدمت رضایت‌مندی مردم را در پی دارد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: میز خدمت با هدف پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم در مورخ ۵ اسفند ۱۴۰۱ در محل برگزاری نمازجمعه (مصلای خاتم الانبیاء) با مشارکت مردم برگزار شد.
اکبری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگاتی استان با همکاری اداره کل بازرسی استانداری زنجان و ستاد برگزاری نماز جمعه در راستای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم عزیزمان در نمازجمعه، میز خدمت برپا کرد.
وی ادامه داد: با برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه مدیرکل و کارشناسان اداره بصورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.
اکبری افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی مانند مصلای نماز جمعه فرصتی خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کرده و راهکار‌ها و راهنمائی‌های لازم برای رفع این مشکلات و درخواست‌های آنان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه امیدواریم برپایی میز خدمت رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف نیاز است که این برنامه ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا