سیاسی و اجتماعیدین و مذهب

ساخت و تجهیز، رعایت حقوق و وجدان کاری از مصادیق امر به معروف است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ حمیدرضا اسلامی مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به بیان اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در سازمان اشاره کرد.

وی گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان همواره در زمینه امر به معروف و نهی از منکر از دستگاه‌های پیشتاز بوده و این مهم را در دستور کار دارد لذا در این راستا احداث و تجهیز نمازخانه ها در مدارس، از اولویت های کاری ما بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد ناصر دبیر شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز با اشاره به اهمیت مسئله امر به معروف و نهی از منکر در این نشست، گفت: اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان در زمینه ساخت و تجهیز، رعایت حقوق، صداقت و وجدان کاری از جمله مصادیق امر معروف است.

وی گفت هیچ کس نمی تواند منکر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر باشد لذا در این زمینه همگان بایستی دغدغه داشته باشند. تحقیق خارجی امر به معروف و نهی از منکر و همچنین شکل گیری فرهنگ امر به معروف در سازمان و نهایتا جامعه از مهمترین مطالبه ما است.

گفتنی است،جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان، دبیر شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان و دیگر اعضای این ستاد در اداره کل، در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.
لازم به ذکر است، در پایان این نشست صمیمی هر یک از اعضای ستاد به بیان نقطه نظرات، دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا