اقتصاداخبار ویژه

تلاش‌می کنیم طرح ملی مسکن،اجرا و به نتیجه مطلوب برسد

تعهد داریم و تلاش‌می کنیم طرح ملی مسکن، با کمترین هزینه و نارضایتی، اجرا و به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ، دکتر محسن افشارچی در جلسه شورای مسکن استان، گفت: تعهد داریم و تلاش‌می کنیم طرح ملی مسکن، با کمترین هزینه و نارضایتی، اجرا و به نتیجه مطلوب برسد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تا قولی که به مردم داده شده با کمترین مشکل به نتیجه برسد، افزود: در حال حاضر نیز نارضایتی هایی به خاطر تاخیر در تحویل واحدهای تعدادی از متقاضیان مسکن ملی در استان، به وجود آمده است که این تاخیرها اگر با افزایش قیمت ها مواجه نبود، قابل تحمل بود.
وی با تاکید بر اینکه تاخیری که موجب افزایش قیمت ها می شود برای مردم قابل تحمل نیست، تصریح کرد: از این رو جلسه ای با پیمانکاران مسکن ملی این استان برگزار خواهد شد تا موارد و مشکلات این حوزه بررسی و مرتفع شود.
استاندار زنجان، طرح ملی مسکن را از جمله مهمترین اولویت‌های ذهنی و اصلی‌ترین دغدغه خود در استان، عنوان کرد و افزود: حساسیت ویژه‌ای نسبت به طرح ملی مسکن وجود دارد و خوشبختانه روند اجرای پروژه در استان، به خوبی انجام و از پیشرفت چشمگیری برخوردار است.
افشارچی با اشاره به مشکلات قبلی طرح نهضت ملی مسکن استان در بخش احداث گفت:: اردیبهشت امسال از نظر حجم تسهیلات تخصیصی، مشکلاتی داشتیم که با رایزنی های انجام گرفته، برطرف شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا