اقتصاداخبار ویژه

لزوم اتخاذ تصمیمات جدی درباره مولدسازی‌ استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در جلسه پیگیری و تعیین تکلیف باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان با تاکید بر لزوم پیگیری و تعیین تکلیف این پروژه که بیش از ۱۰ سال پیش طرح آن ارائه شده است گفت: از محل اعتبارات حاصل از مولد‌سازی‌ها می توان برای احداث این باغ موزه هزینه کرد.
دکتر محسن افشارچی، اظهار داشت: در خصوص مولدسازی‌ها باید تصمیماتی گرفته شود که تا یک سال آینده، پیشرفت‌های محسوسی در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام و نیز پروژه های بر زمین مانده، داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه اگر در خصوص مولدسازی‌ها اختیارات بیشتری به استان بدهند و تکلیف در این خصوص روشن‌تر شود، قطعاً می توانیم اقدامات بسیار خوبی در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرانشده،انجام دهیم.
همچنین یکی از مسئولان با تاکید بر اینکه برای باغ موزه دفاع مقدس، هر میزان اعتبار هزینه شود، ارزش دارد و نباید هزینه محسوب شود، گفت: طرح هایی که در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اجرا می شود از جهات مختلف ارزشمند است.
گفتنی است در این جلسه ، عنوان شد که محوطه باغ موزه دفاع مقدس زنجان، اگر چه متعلق به موزه خواهد بود اما، مانند باغ موزه تهران،در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت و دیوارکشی نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا