سیاسی و اجتماعی

برپایی میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی،گفت: همزمان با دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری و هئیت وزیران به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی مدیران وزارت راه و شهرسازی در زنجان برپا می شود.
حسین مذنب، از برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان با حضور مدیران ستادی و ملی خبر داد و گفت: با توجه به سفر ریاست محترم جمهور به این استان در خدمت مردم استان خواهیم بود تا مطالبات و درخواست‌های مردمی را در بخش های مختلف مربوط به حوزه های راه و شهرسازی ثبت و مورد رسیدگی قرار دهیم.
وی اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی که در محل سالن ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار می شود حضور خواهند داشت.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی،گفت: این ستاد مردمی از ۱۴دی ماه برپا خواهد شد و تا روز شنبه ادامه دارد.
مذنب بیان داشت: مردم استان زنجان می توانند در این سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به محل مذکور مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.
وی هدف از برپایی این ستاد را افزایش دسترسی مردم استان به بالاترین مقام اجرایی کشور اعلام کرد و افزود: مطالبات، پیشنهادات انتقادات و درخواست‌های مردم توسط کاربران در سامانه ثبت خواهد شد.
گفتنی است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری همراه جمعی از اعضای هیأت دولت، پایان این هفته به زنجان سفر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا