سیاسی و اجتماعی

برپایی میز خدمت مخابرات زنجان در راستای راهنمایی و رفاه حال حجاج

مخابرات منطقه زنجان در راستای راهنمایی و رفاه حال حجاج در مسجد امام علی (ع) آزادگان زنجان میز خدمت برپا نمود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، در راستای رفاه حال، کاهش هزینه ارتباطی زائران خانه خدا و پاسخگویی به مسایل و مشکلات مشتریان، میز خدمت با حضور رئیس اداره مشتریان ارتباطات سیار و سایر همکاران مخابرات منطقه در مسجد امام علی(ع) دایر شد.
هدف از برپایی این میز خدمت، تکریم، رفع مشکلات مشتریان، همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین و حجاج در خصوص خدمات ارتباطی بود.
همچنین راهنمایی های لازم در خصوص تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین الملل در ایام حج امسال برای استفاده در کشور عربستان ارائه شد.
گفتنی ست همراه اول پیرو توافقی که با اپراتورهای عربستانی انجام داده، امکان عرضه مکالمه و دیتا با قیمت بسیار مناسب و حتی بهتر از سیمکارت های عربی برای مشترکان همراه اول (دائمی و اعتباری) فراهم شده است و مشترکان با هزینه بسیار اندک، حجم دیتای خوبی در دسترس خواهند داشت.» همچنین قابل ذکر است که برای اولین بار سرویس ۵G برای حجاج بیت الله حرام قابل بهره برداری شده و مشترکان می توانند از اینترنت با سرعت بسیار بالا استفاده کنند.
مشترکان حتما قبل از سفر با استفاده از کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ مربع» نسبت به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا