اخبار ویژهپزشکی و سلامت

افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای امدادگر در هلال احمر زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در حاشیه افتتاح این مرکز نیکوکاری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر،گفت: مرکز نیکوکاری جهادی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر با همکاری کمیته امداد در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: هم وطنانی در شکل گیری انقلاب اسلامی تلاش ها کرده و از جان خود گذشتند، این ایثار و فداکاری ها در سال ۵۷ و سال های ماقبل فراموش نشدنی است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با کمیته امداد وجه اشتراک های زیادی دارد، اظهارداشت: سال گذشته خانه هلال را در کمیته امداد راه اندازی کردیم و دهه فجر سالجاری نیز مرکز نیکوکاری در هلال احمر افتتاح می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این مسائل از چندین جهت حائز اهمیت است که طرح یاس یکی از طرح های کشوری است که در این استان نیز با همکاری کمیته امداد در حال اجراست و توانستیم بخشی از آموزش های عمومی و همگانی را به مددجویان این نهاد ارائه دهیم.
موسوی ادامه داد: هلال احمر برنامه هایی که با کمیته امداد عملیاتی کرده است توزیع سبدهایی غذایی، آموزش برای خانواده های تحت پوشش این نهاد، کارکنان کمیته امداد، و راه اندازی خانه هلال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی و فعالیت مرکز نیکوکاری در هلال احمر و خانه هلال احمر در کمیته امداد می توانیم اهداف مورد نظر هر دو نهاد را محقق کنیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر برای ارتقای تاب آوری و آمادگی هم استانی ها در تلاش است که امید داریم این مهم بیش از گذشته در میان عموم مردم نهادینه شود.
موسوی ابراز امیدواری کرد: یکدلی و اتحاد میان هلال احمر و کمیته امداد در سطح کلان محقق شود که می توانیم با استفاده از ظرفیت های هم برای هموطنان خدمات مطلوبی ارائه دهیم و یک قدم بیشتر به سمت تاب آوری هم استانی ها برسیم.

راه اندازی مرکز نیکوکاری شهدای امدادگر منجر به ارتقای سرمایه های اجتماعی می شود
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: راه اندازی خانه هلال در کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در هلال احمر حاصل و برکات کار تیمی و جهادی کارکنان این مجموعه هاست.
روح اله صالحی اظهارداشت: در کنار کار تخصصی امداد و نجات و احیای درماندگان افراد نیازمند به کمک در کنار این تخصص کاری ارزشمند به شمار می رود که نشان از اعتقاد و باور به انجام کار خیر است.
وی یادآوری کرد: در کمیته امداد از وجود و برکات این کار ارزشمند هلال احمر بهره مند هستیم و این اقدامی ارزشمند محسوب می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: آنچه امروز از کار خیرخواهانه این نهاد و کمک و اراده هلال احمر استان شکل گرفته می تواند کارهای بزرگی را در محرومیت و فقر زدایی، ارتقای سرمایه های اجتماعی رقم بزند.
صالحی ادامه داد: راه اندازی مرکز نیکوکاری در هلال احمر موجب انسجام در ارائه خدمات به جامعه هدف خواهد شد چرا که از ظرفیت های این مجموعه و کمیته امداد در جهت رفع نیازمندی هموطنان استفاده خواهیم کرد که موجب ارتقای رضایت عمومی می شود.
گفتنی است، مرکز نیکوکاری جهادی شهدای امدادگر هلال احمر زنجان با حضور مسئولان کمیته امداد و هلال احمر استان زنجان در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا