اقتصاداخبار ویژه

عرضه داروهای ناموجود سطح شهر در مراکز تامین اجتماعی

تامین اجتماعی همه تلاش خود را برای جبران این کمبود انجام داده و اغلب کمبودهای موجود در سطح شهر در مراکز تامین اجتماعی عرضه می‌شود‌.

به گزارش پایگاه خبری آسمانش زنجان،مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه به طرحهای توسعه مراکز و بیمارستانهای تامین اجتماعی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برای طرح توسعه بیمارستان امام حسین تامین اجتماعی زنجان نیازمند ۲۵۰میلیارد اعتبار بر آغاز عملیات اجرایی می باشد.
وی با اشاره به مشکلات دارویی کشور طی ماه‌های گذشته تصریح کرد: تامین اجتماعی همه تلاش خود را برای جبران این کمبود انجام داده و اغلب کمبودهای موجود در سطح شهر در مراکز تامین اجتماعی عرضه می‌شود و در مجموع در برآوردهای انجام شده کمبود ۳۶ قلم دارو به مرکز گزارش شد که در این رابطه عملکرد قابل قبولی بوده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تلاش‌های انجام شده برای جبران کمبودها در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح استان اشاره کرد و تصریح کرد: در این راستا برنامه‌ریزی هایی برای جبران این کمبودها انجام شده که در این راستا اعتبارات ویژه‌ای به صورت کشوری برای این امر پیش‌بینی شده است.
نیک سیرت طرح توسعه بیمارستان سردار سلیمانی، طرح توسعه درمانگاه و احداث ساختمان جدید در قیدار، کلنگ‌زنی درمانگاه در دندی، تخصصی کردن درمانگاه خرمدره، بازسازی پلی‌کلینیک حکیم هیدجی، ارتقای فیزیکی درمانگاه روزبه زنجان و در نهایت بازسازی و توسعه بیمارستان امام حسین را از جمله برنامه‌های تامین اجتماعی برای ارتقای فیزیکی مراکز درمانی مورد نظر دانست و گفت: این طرح‌های توسعه‌ای ارتقا و کلنگ‌زنی به تدریج با تامین اعتبار پیش‌بینی شده عملیاتی خواهد شد.
وی، با بیان اینکه حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر جزو شاغلین کادر درمانی تامین اجتماعی در استان هستند، خاطر نشان کرد: یک هزار نفز از این افراد فعال در این حوزه به صورت استخدامی فعالیت دارند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین به فضای نامناسب ساختمان ستادی تامین اجتماعی در مرکز حکیم هیدجی اشاره کرد و گفت: در صدد ایجاد فضای مناسب برای مراجعین کمیسیونهای پزشکی استان هستیم که بزودی این مجموعه به فضای مناسب در بیمارستان امام حسین منتقل می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا