اقتصاد

کیفیت بتن تمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن کنترل می شود

کیفیت بتن تمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط آزمایشگاه‌های ذیصلاح کنترل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: کیفیت بتن تمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط آزمایشگاه‌های ذیصلاح کنترل می‌شود و استفاده از مصالح استاندارد در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید اداره کل راه و شهرسازی استان است.
اصغر اسماعیلی در خصوص خبر منتشر شده در یکی از رسانه های خبری مبنی بر اینکه بتن استفاده شده در برخی از پروژه های نهضت ملی مسکن استاندارد لازم را ندارد، گفت: هیچ ابهامی در این خصوص وجود ندارد. 
وی ابراز کرد: خوشبختانه نظارت صحیح بر عملیات اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح با کیفیت طبق برنامه ریزی لازم قبل از شروع پروژه‌ها انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: لایه‌های متعدد نظارت، در  پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعریف شده است و با حضور ناظران مقیم در محل اجرای پروژه، تمام مراحل انجام کار تحت نظارت ناظران حقوقی انجام می‌گیرد.
اسماعیلی گفت: کیفیت بتن تمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط آزمایشگاه‌های ذیصلاح کنترل می‌شود و استفاده از مصالح استاندارد در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و رعایت مقررات ملی ساختمان مورد تاکید اداره کل راه و شهرسازی استان بوده و دستگاه نظارت پروژه‌ها موظف به کنترل موارد است. 
وی بیان داشت: جهت کنترل کیفیت بتن تولیدی، با هماهنگی دستگاه نظارت عوامل آزمایشگاه‌های تشخیص صلاحیت شده در محل حاضر شده و نمونه برداری انجام می‌شود و در این راستا آزمایشگاه‌هایی انتخاب شده‌اند که علاوه بر داشتن پروانه اشتغال مهندسی، در زمینه آزمایشگاه، امتیاز لازم در ارزیابی کمیته بازدید نظارت عالیه آزمایشگاهها را کسب کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان متذکر شد: تمام مصالح ساختمانی  به کار گرفته شده در پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق زنجان استاندارد لازم را دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا