فرهنگ و هنر

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان و آذربایجان شرقی و اردبیل

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان و اداره‌های کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی و اردبیل در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی امضا شد.
سید سعید صفوی گفت: استان زنجان با آذربایجان شرقی و اردبیل هرکدام به تنهایی دارای ظرفیت‌های خاصی هستند که می‌توانند یکدیگر را در زمینه‌های مختلف یاری کنند که این تفاهم‌نامه سرآغاز این همکاری خواهد بود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تهاتر و بهره برداری تابلوهای تبلیغاتی سطح استان، حمایت مالی از طرح­های در حوزه­های مرتبط، برگزاری تور آشناسازی، تبادل تجارت علمی و تجربی طرفین در بازاریابی و تبلیغات، همکاری در جهت تعریف و اجرای پروژه‌های تبلیغاتی مشترک همکاری در تعریف و اجرای پروژه‌های تبلیغاتی است.
صفوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان زنجان دارای جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی زیادی است بنابراین می‌توان با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف در شمال غربی ایران این ظرفیت‌ها را به مردم مختلف کشور معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا