اخبار ویژهاقتصاد

افتتاح پایانه صادراتی زنجان و میدان میوه و تره بار جدید

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان,همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دکتر محسن افشارچی مقام عالی دولت در استان و جمعی از مسئولان در حال برگزاری است.
لازم به ذکر است، امروز ۴۷ پروژه در حوزه کشاورزی با مجموع اعتبار ۷۵۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد که پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و بازار جدید میوه و تره بار از جمله این طرح‌ها است.م

قام عالی دولت در استان در آیین افتتاح پایانه صادراتی محصولات کشاورزی با بیان اینکه افتتاح این پروژه نماد دوستی ما به عنوان دولت با سرمایه گذاران است گفت:افتتاح این پروژه به معنای استفاده صددرصدی از پتانسیل اینجا نیست بلکه نشان دهنده این است که ما گره های موجود در سیستم بروکراتی دولت را حل کردیم .

دکتر افشارچی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بخش خصوصی است که باید کار را از روی زمین بردارد تصریح کرد: کار ما به عنوان دولت تسهیلگری و کارگشایی است و زحمت اصلی مال کارآفرینان و سرمایه گذاران است .
وی با اشاره به اینکه این پروژه از نظر من حائز اهمیت است و انتظار متفاوتی از آن دارم اظهار داشت: می توان از این مجموعه حداکثر استفاده را کرد و آنچه که در اینجا انتظار داریم این است که این مجموعه در حجم صادرات محصولات کشاورزی و کاهش تورم میوه و تره بار تاثیر گذار باشد.
استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت ایجاد بازار موازی، کم بودن تعداد مراکز عرضه میوه و تره بار را یکی از مسائل تاثیر گذار در تورم این محصولات عنوان کرد و گفت: از شهرداری خواستیم نسبت به ایجاد بازارهای موازی در این حوزه اقدام کند.
دکتر افشارچی تاکید کرد: در پروژه های نساجی هم که زنجان از جمله قطب‌های آن است ایجاد بازار موازی ضروری است و باید اتفاق بیفتد.
گفتنی است، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دکتر محسن افشارچی مقام عالی دولت در استان و جمعی از مسئولان در حال برگزاری است.
لازم به ذکر است، امروز ۴۷ پروژه در حوزه کشاورزی با مجموع اعتبار ۷۵۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد که پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و بازار جدید میوه و تره بار از جمله این طرح‌ها است

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا