دین و مذهب

حضور پنج هزار زنجانی در مراسم معنوی اعتکاف

پنج هزار زنجانی در مراسم معنوی اعتکاف زنجان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،حجت الاسلام سعید احمدی درباره حضور مردم در اعتکاف گفت : با توجه به وقفه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چند سال اخیر در برگزاری مراسم اعتکاف اتفاق افتاد امسال آیین اعتکاف با نگاه ویژه به اعتکاف نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است، که امیدواریم همه ساله شاهد رشد کیفی و کمی این رویداد معنوی باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان حضور پر شور دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف زنجان را یادآور شد و اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها ۱۰ مسجد میزبان اعتکاف دانش آموزان این استان است که بر مبنای آمارها ۹۶۶ نفر شررکت کرده اند که از این تعداد۴۸۲ دانش آموز پسر و ۴۸۴ دانش آموز دختر می باشد .
حجت الاسلام سعید احمدی، برگزاری حلقه‌های معرفت، کرسی‌های تلاوت قرآن‌کریم، اقامه نماز جماعت، برگزاری سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و برگزاری گفتمان دینی با موضوعات گام دوم انقلاب، جهاد تبیین، بررسی هجمه های دشمنان علیه ایران را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم معنوی ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد :اعتکاف همه ساله در ایام البیض (۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب) برگزار می شود که فرصت بسیار مناسب برای اندیشیدن و خودسازی انسان به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا