اخبار ویژهاقتصاد

افتتاح ۳۷ پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه در استان زنجان

37 پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر ۱هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شرکت توزیع برق استان زنجان، گفت:۳۷ پروژه در قالب ۵۸۹ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر ۱هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسید.
پیام جوادی افزود:این پروژه‌ها در فاصله زمانی هفته دولت تا دهه فجر امسال طرح و به سرانجام رسیده است.
وی اظهار داشت: این پروژه‌ها با تلاش همکاران توزیع برق استان از هفته دولت تا فجر ۱۴۰۱ طراحی، اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
جوادی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، ۲۸۲ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، ۱۳۱ پروژه توسعه و احداث شبکه برای تامین برق متقاضیان جدید و بهبود پایداری شبکه، ۲۳ پروژه احداث و اصلاح روشنایی معابر، ۱۴۳ پروژه اصلاح و بهسازی، توسعه شبکه‌های توزیع برق روستایی و ۱۰ پروژه پیک‌سایی افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به گستردگی انجام پروژه‌ها در سطح استان گفت: از مجموع ۵۸۹ پروژه در دست افتتاح، ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۲ میلیارد ریال در شهرستان زنجان، ۷۱پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیارد ریال در شهرستان ابهر، ۱۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱۴میلیارد ریال در شهرستان خدابنده، ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره، ۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان، ۴۴پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه، ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۴میلیارد ریال در شهرستان طارم و ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با هدف ارائه برق پایدار و رضایتمندی مشترکان در سطح استان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اضافه کرد: تامین برق روستای «زنگی حاج اصغر»، تامین برق پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، تبدیل سیم به کابل‌خودنگهدار شبکه‌های توزیع، توسعه و اصلاح شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی، هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده در یک‌سال اخیر است که دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد.
همچنین استاندار زنجان در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شرکت توزیع برق استان زنجان که در پنجمین روز از گرامیداشت دهه فجر که بصورت ارتباط تصویری از محل ساختمان مرکزی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با چهار نقطه از محل بهروز داری پروژه‌ها، برگزار شد،گفت: موضوع تولید انرژی در حد انرژی های نو، به صورت توسعه یافته حتی در حد یک خانه روستایی هم موثر خواهد بود.
دکتر محسن افشارچی در این مراسم با اشاره به تولید برق در کشور، افزود: در حال حاضر حرکت به سمتی است که صنایع بزرگ کشور را از حوزه تولید رسمی برق کشور مستقل کنند.
وی اظهار داشت: تولید انرژی در حد انرژی های نو به صورت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ ، توان و حرکت بیشتری نیاز دارد، ولی افراد را می توان با سرمایه های کوچک به سمت تولید انرژی سوق داد.
استاندار زنجان تصریح کرد: تولید انرژی در حد انرژی های نو حرکت بسیار پسندیده‌ای در حوزه تولید برق خواهد بود و در همه استان ها رویکرد به این سمت است.
دکتر افشارچی اظهار امیدواری کرد: در دهه فجر سال آینده، رخدادهای مثبتی در حوزه تولید انرژی با تمرکز بر راندمان و بازدهی را شاهد باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کارهای روزانه شرکت توزیع برق، در حد قابل قبول در حال انجام است.
استاندار زنجان تصریح کرد: انجام امور برق در پروژه سبزه میدان در عرض ۱۵ روز قابل تقدیر است.
گفتنی است؛آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر شرکت توزیع برق استان زنجان که در پنجمین روز از گرامیداشت دهه فجر که بصورت ارتباط تصویری از محل ساختمان مرکزی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با چهار نقطه از محل بهروز داری پروژه‌ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و مسولین و اصحاب رسانه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا