سیاسی و اجتماعی

افزایش ساعات پخت ۱۹۸ واحد بربری و سنگک سطح شهر زنجان در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۹۸ واحد بربری و سنگک سطح شهر زنجان برای ماه مبارک رمضان در از تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ افزایش ساعات پخت خواهند داشت.
ولی اله زمانی با اشاره به افزایش ساعات پخت برخی از واحدهای نانوایی‌، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه آرد و نان استان زنجان ۱۹۸ واحد نانوایی بربری و سنگک با سهمیه ۱۸۰ تن اقدام به افزایش ساعات پخت در سطح شهر زنجان خواهند نمود.
زمانی با بیان اینکه سهمیه های تخصیصی مازاد بر سهمیه روزهای عادی بوده است، گفت: ۱۲۷ واحد نانوایی بربری با افزایش ۹۸ تن و ۷۱ واحد نانوایی سنگک با افزایش ۶۰ تن سهمیه اقدام به افزایش ساعات پخت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ساعت کاری واحدهای نانوایی بربری و سنگک بر اساس سهمیه تخصیصی، از ساعت ۳ ظهر تا یک ساعت بعد از افطار خواهد بود، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، واحدهای نانوایی بربری و سنکگ بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به افزایش ساعات پخت خواهند کرد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی بربری و سنگک مشمول تخصیص آرد به صورت روزانه و مستمر مورد نظارت و کنترل واقع می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا