اقتصاداخبار ویژه

آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان جهت ارائه خدمات به مسافرین

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با آمادگی کامل در حوزه سوخت رسانی به استقبال مسافرین تابستانی می رود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، به منظور هماهنگی بیشتر در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین تابستانی ، جلسه هماهنگی مدیر و مسئولین منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زنجان در روزهای پایانی فصل بهار برگزار و تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مسافرین تابستانی و تامین سوخت بخش های مختلف مصرف در حوزه عملیاتی این منطقه در نظر گرفته شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با بهره گیری از تجارب موفق سالیان گذشته و استفاده از ظرفیت های موجود از هیچ تلاشی در جهت ارائه خدمات مطلوب و سوخت رسانی به موقع به مسافرین در تعطیلات تابستان دریغ نخواهیم کرد.
حمید حبیبی افزود: تا پایان خرداد ماه جاری ، تیم های کنترلی و نظارتی منطقه متشکل از معاونین و روسای واحدی ستادی و عملیاتی در قالب گروه معین عملکرد مجاری عرضه سوخت را مورد پایش قرار داده و توصیه های لازم برای ارائه خدمت مطلوب به مردم را به متصدیان و کارکنان جایگاه اعلام می کنند.
وی اظهار داشت: در ادامه بازدید گروه معین ، تیم های کنترلی نظارتی منطقه متشکل از کارشناسان روابط عمومی ، بازرگانی ، کنترل و کیفیت ، خدمات فنی و مهندسی ، سامانه هوشمند سوخت ، ایمنی و آتش نشانی ، سی ان جی ، بازرسی ، حراست و دیگر عوامل نظارتی منطقه به صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان بر عملکرد مجاری عرضه نظارت خواهند کرد.
مدیر منطقه زنجان تصریح کرد: این منطقه در حال حاضر از طریق ۶۵ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۴۱ باب جایگاه سی ان جی ، سوخت مورد نیاز هموطنان عزیز را تامین می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا