اخبار ویژهاقتصاد

لزوم همکاری شرکتهای خدمات رسان با اداره راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در کمیته زیرساخت و نیرورسانی ذیل شورای مسکن استان در محل استانداری زنجان، گفت: با وجود نیاز کشور به ساخت مسکن برای مردم در طی سال‌های گذشته به این امر بی توجهی شد، و در این میان بخش مهم و عمده ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی استان است و باید شرکتهای خدمات رسان با این اداره کل همکاری کنند.
محسن افشارچی گفت: در حال حاضر حجم زیادی از ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان است و از این بابت فشارهای زیادی به مجموعه اداره کل راه و شهرسازی وارد می‌شود.
وی با بیان اینکه در مقطعی باید واحد مسکونی برای مردم ساخته می‌شد ولی محقق نشده است، ابراز کرد: بار زیاد ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی استان است و باید شرکتهای خدمات رسان با این اداره کل همکاری کنند.
استاندار زنجان گفت: با وجود نیاز کشور به ساخت مسکن برای مردم در طی سال‌های گذشته به این امر بی توجهی شده است و عدم توجه به مسئله خانه دار شدن مردم، در حال حاضر باعث انباشت تقاضای مسکن شده و بخش مهم و عمده ساخت و عرضه مسکن بر دوش اداره کل راه و شهرسازی استان است.
افشارچی با بیان اینکه مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان نگران وضعیت منابع آبی و خشکسالی هستند که این نگرانی به حق است، گفت: ۱۵ چاه بحران در استان حفر می‌شود تا مشکل آب حل شود ولی همه دستگاه‌های خدمات رسان باید اداره کل راه و شهرسازی را در اجرای طرح عظیم ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حمایت کنند.
وی تاکید کرد: دغدغه و اولویت کاری بنده حل مشکل مسکن مردم استان است و برای خانه دار شدن همه متقاضیان مسکن در استان همه باید تلاش و جدیت لازم را به کار ببندیم.
استاندار زنجان گفت: امروز مسئله اصلی خانه دار کردن سریع مردم است و باید گلایه‌ها کنار گذاشته شود و تمام زیر ساختها برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن فراهم شود و در این شرایط امروز جامعه باید با همراهی و همدلی در اجرای نهضت ملی مسکن موفق شویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا