اقتصاد

۳۹ واحد نانوایی لواش سطح شهر زنجان دو شیفته شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۳۹ واحد متخب نانوایی لواش در مرحله ۱۶ برای ارائه خدمات و تامین نان شهروندان زنجانی از تاریخ ۸ بهمن تا ۷ اسفند ماه سالجاری به صورت دو شیفت به صورت یکسره در سطح شهر زنجان پخت خواهند داشت.
ولی اله زمانی با اشاره به پخت یکسره برخی از نانوایی‌ها، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اعضای کارگروه آرد و نان استان زنجان بصورت فوق العاده از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ارائه خدمات خواهند نمود.
زمانی با بیان اینکه آردهای تخصیصی در قالب فوق العاده می باشد، گفت: ۳۹ واحد منتخب نانوایی لواش نیز، ساعات پخت خود را نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد در شیفت صبح، عصر تا ساعت ۱۸:۳۰ افزایش می‌دهند. وی افزود: ۳۹ واحد منتخب نانوایی از ساعت ۹:۱۵ الی ۱۰ برای صرف صبحانه و از ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۶ برای اقامه نماز و ناهار فعالیت پخت نخواهند داشت و مابقی ساعات به صورت فعال به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که از طریق استانداری زنجان صورت گرفته، بررسی و صحت عملکرد واحدهای نانوایی مشمول تخصیص آرد فوق العاده به صورت روزانه و مستمر زیرنظر کارشناسان استانداری زنجان مورد نظارت و کنترل واقع می گردد.
این مسئول خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی‌های دستگاه‌های اجرایی، واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، خیابان‌های اصلی، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو و سه شیفت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا