اقتصاد

ثبت نام مجدد از متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

ثبت نام مجدد از متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر) در سامانه طرح های جامع حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir در استان زنجان فعال می باشد.
بهزاد کردلو با بیان اینکه سامانه مذکور جهت ثبت نام از خانوارهای واجد شرایط از هفته گذشته در استان زنجان فعال شده است، گفت: در این راستا متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت «ثبت نام نهضت ملی مسکن» در سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن، گزینه «متقاضیان دارای سه فرزند به بالا» که بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فعال شده را انتخاب و سپس در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی ابراز کرد: متقاضیانی که قبلاً فرم (ج) آنها قرمز بوده (یکبار از تسهیلات دولتی در بخش مسکن استفاده نموده اند) و همچنین دارای مالکیت شخصی می باشند, میتوانند با ثبت نام در سامانه صرفا برای بار دوم از امکانات دولتی در این بخش استفاده کنند.
 رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان افزود: متقاضیانی که طبق قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» واجد شرایط هستند و در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، جهت بهره‌مندی از قانون مذکور می‌توانند وارد کارتابل خود شده و در قسمت «مشاهده و پیگیری درخواست ها» اطلاعات سرپرستی خود را ویرایش کنند تا از امتیاز این قانون استفاده کنند.
کردلو در پایان به این نکته اشاره کرد که اداره کل راه و شهرسازی براساس ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برنامه ریزی های لازم جهت تحقق قانون مذکور را انجام میدهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا