سیاسی و اجتماعی

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع ‌وابسته در تهران

هم‌زمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع ‌وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صنعتگران زنجانی در 17 غرفه تولیدات ارزشمند خود را به نمایش می‌گذارند.

به‌ گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سید سعید صفوی روز یکشنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در این‌باره گفت: هم‌زمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع ‌وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، صنعتگران زنجانی در ۱۷ غرفه تولیدات ارزشمند خود را به نمایش می‌گذارند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در این نمایشگاه حضور پررنگ رشته‌های فاخر صنایع‌دستی استان از دستاورد‌های مهم در این نمایشگاه است که باید به شکل مناسبی معرفی شوند.
صفوی بیان کرد: صنایع‌دستی شامل؛ ملیله، انگشترسازی، تراش سنگ، سراجی سنتی، رودوزی سنتی، چاقوسازی مس، قلمزنی روی مس، سفال، چرم، گلیم، و… از جمله هنرهایی هستند که در این نمایشگاه از سوی هنرمندان عرضه شده‌اند.
وی گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی به هنرمندان کمک می‌کند تا هنرشان را به نمایش بگذارند و با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا