اقتصاداخبار ویژه

بالاخره از پیچ تحریم ها گذر خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در شورای اداری استان با تاکید بر لزوم توجه جدی به مسئله مولدسازی گفت: برای رسیدن به ایجاد ظرفیت و پتانسیل قوی در این حوزه راه زیادی داریم و باید هماهنگی‌های لازم با مسئولان ذیربط انجام گیرد، اما چیزی که حائز اهمیت و درخور توجه است این است که بدانیم آنچه که مولد می شود قطعاً تبدیل به یک آورده ماندگار برای استان خواهد بود و خرج اتینا و بیهوده نخواهد شد.
دکتر محسن افشارچی با اشاره به اینکه درآمد حاصل از مولد سازی، برای موارد ضروری و اولویت‌دار از قبیل تکمیل طرح های نیمه تمام و ایجاد پروژه های ضروری جدید هزینه می شود اظهارداشت: مدیران باید نسبت به آن توجه کرده و حساسیت داشته باشند.
وی خاظر نشان کرد: با این روش می توانیم از محل فروش دارایی هایی مانند زمین هایی که شاید بیش از پنجاه سال دست نخورده باقی مانده و برگرفته از همان ذهنیت قدیمی است که “سرمایه هایی مانند زمین نباید فروخته شود” ، بسیاری از پروژه های نیمه تمام را تکمیل و یا پروژه های جدید تعریف و اجرا کنیم.
مقام عالی دولت در استان، با اشاره به شرایط ناشی از تحریم‌ها اظهار داشت باید بتوانیم این مرحله را بگذرانیم گفت: بالاخره از این پیچ گذر خواهیم کرد و در حوزه های مختلف اتفاق های مثبت خواهد افتاد همانگونه که حرکت های حوزه مالیاتی به گونه‌ای است که مزایای آن را در روستاها شاهد هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا