علم و فناوری

افتتاح خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان زنجان

خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان زنجان در محل پارک علم و فناوری استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان زنجان با هدف حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر و ایده‌های خلاق و نو این عزیزان، و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، رییس اداره آموزش کارشناس آموزش، نخبگان و تشکل‌های دانشجویی و جمعی از مسئولان این بنیاد و مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان زنجان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این مراسم با اشاره به اهمیت تلاش نخبگان در عرصه علم و دانش اظهار کرد: ایثارگران در مقطعی از تاریخ با ایثار و فداکاری دشمن را شکست دادند، و در حال حاضر نیز باید از طریق نخبگان ایثارگر، کشورمان تعالی یافته و قدرتمند شود .
امیرعلی نیک‌بخش گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تمام توان از دستاوردهای نخبگان و هم‌اندیشی با آنها در بسیاری از مسائل بنیاد برای بهبود وضعیت ایثارگران در سطح ملی و دستیابی به رشد و تعالی علوم و فناوری در سطح جهانی و … حمایت می‌کند.
تلاش در جهت هم‌رسانی صاحبان محصول و راه‌حل‌های موثر، معرفی و ایجاد تیم مربیگری ایده‌های خلاق و نوآور، برگزاری نشست‌ها و رویدادهای مرتبط با فعالیت‌های دانش‌بنیان، شناسایی نخبگان، پژوهشگران و محققان توانمند و تشکیل گروه‌های پژوهشی در حوزه‌های فعالیت و ماموریت مرکز دانش پژوهان از جمله تعهدات خانه خلاق است.
شناسایی شرکت‌های همکار و تشکیل تیم‌ها، کمک به تجاری‌سازی محصول نهایی و معرفی آن به بازار، حمایت از استقرار محصولات دانش‌بنیان و اختراعات، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فعال در محل نمایشگاه‌های دائمی محصولات خلاقانه و فناورانه مرکز نوآوری از دیگر برنامه‌های خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا