سیاسی و اجتماعی

آمادگی هلال احمر زنجان برای ارائه خدمات در خوی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های تخصصی درمان اضطراری(BHCU) و تیم سحر(سفیران حمایت روانی) هلال احمر این استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردارهستند.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: با وقوع زلزله شامگاه گذشته در شهرستان خوی و با توجه به اینکه زنجان معین آذربایجان غربی است به محض وقوع این حادثه بلافاصله اعلام فراخوان و آماده باش به همه نیروها در شهرستان ها و پایگاه ها داده شد.
وی یادآوری کرد: شامگاه گذشته سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست(سگ های زنده یاب) همراه با تجهیزات مورد نیاز بلافاصله به این منطقه زلزله زده اعزام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اقدامات امدادی این تیم های اعزامی در شهرستان خوی آغاز شده است.
موسوی تاکید کرد: با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شامگاه گذشته یک محموله چادر امدادی به میزان ۴۰۰ دستگاه بارگیری و به این شهرستان ارسال شد.
وی خاطرنشان کرد: ۲ تیم تخصصی درمان اضطراری(BHCU) و تیم سحر(سفیران حمایت روانی) هلال احمر استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردارهستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم ها متشکل از اعضای داوطلبان و جوانان است که در حالت آماده باش قرار دارند و به محض اعلام نیاز جمعیت هلال احمر کشور این تیم های تخصصی در منطقه زلزله زده خوی برای امدادرسانی حضور خواهند یافت.
گفتنی است، شامگاه شنبه زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین خوی را لرزاند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا