پزشکی و سلامت

افزایش ۵۰ درصدی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جذب اعضای داوطلب هلال احمر این استان در ۱۰ ماهه گذشته از سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۵۰ درصدی رسید.
دکتر سید قاسم موسوی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سازمان داوطلبان از تشکیلات وابسته به جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ به شمار می رود که به منظور احیاء و تحقق اصل خدمات داوطلبانه با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر از طریق سازماندهی و بهره گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند تشکیل شده است.
وی یادآوری کرد: سازمان داوطلبان نسبت به سازماندهی و بکارگیری داوطلبانه افراد علاقمند به فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه اقدام و در واقع از توانمندی و ظرفیت های مالی، معنوی، مشاوره ای، پزشکی، علمی، اقتصادی، اجتماعی آنها در جهت رفع نیاز هموطنان نیازمند استفاده می کند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۰ هزار و ۹۲۲ نفر داوطلب خانم و آقا با هلال احمر استان همکاری دارند.
موسوی اظهارداشت: این تعداد بدون دریافت حق الزحمه به صورت افتخاری با توجه به توان و تخصص خود در بخش های مختلف با هلال احمر استان زنجان همکاری و تعامل دارند.
وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال گذشته ۵۱۲ نفر عضو داوطلب هلال احمر شده بودند، خاطرنشان کرد: این تعداد در این مدت از سالجاری به ۹۳۲ نفر افزایش یافته است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه هم استانی های بالای ۳۵ سال و علاقمندان به فعالیت های داوطلبانه در جمعیت هلال احمر استان، می توانند عضو افتخاری این مجموعه شوند.
موسوی تاکید کرد: علاقمندان به عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم می توانند با مراجعه به واحد داوطلبان ثبت نام خود را جهت فعالیت در خدمات بشردوستانه و عام المنفعه قطعی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا