سیاسی و اجتماعی

محرومیت‌زدایی یکی از رویکردهای مهم دولت است

یکی از رویکردهای دولت سیزدهم، محرومیت‌زدایی و توجه به محرومین است که یکی از مصادیق مهم آن افزایش بیش از 100 درصدی مساعدتها به جامعه هدف است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران استان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، یکی از رویکردهای دولت فعلی را محرومیت‌زدایی و توجه به محرومین عنوان کرد و گفت: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم، محرومیت‌زدایی و توجه به محرومین است که یکی از مصادیق مهم آن افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی مساعدتها به جامعه هدف است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از تسهیلات ویژه جامعه هدف کمیته امداد از قبیل ودیعه مسکن در دولت فعلی به دو برابر افزایش یافته است، افزود: با توجه به این رویکرد در کمیته امداد نیز باید به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به نفع خانوارهای عزیز تحت حمایت باشیم.
صالحی با تأکید بر تسریع در پاسخگویی به نیازهای مددجویان و تقویت مشارکت‌های مردمی با ارتقاء کیفیت کمک‌ها، گفت: باید بحث الکترونیکی کردن پرداخت صدقه‌ جدی‌تر دنبال شود، چون در این صورت هم هزینه ها کاهش می یابد و هم در حوزه نیروی انسانی مدیریت درستی ایجاد می شود.
وی افزود: همچنین در حوزه مشارکت‌های مردمی باید از ظرفیت مسئولیت های اجتماعی شرکت‌های بزرگ و صنعتی استان استفاده شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر تهیه تقویم زمان‌بندی برای امورات مختلف این نهاد،گفت: خدمات مردمی باید هدفمند و متناسب با نیازهای جامعه هدف برنامه ریزی و ارائه شود. انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا