اقتصاد

لزوم آمادگی شهر برای ایام محرم توسط شهرداری

شهرداری باید شهر را برای ایام محرم آماده کند و در این خصوص درخواست های لازم انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،مرادلو در جلسه رسمی و علنی شورای شهر با حضور اعضای شورا، معاون اداری، مالی و اصحاب رسانه برگزار شد,گفت: شهرداری باید شهر را برای ایام محرم آماده کند و در این خصوص درخواست های لازم انجام گرفته است.
درئیس شورای شهر زنجان با اشاره به عملیات مرصاد و با ارج نهادن به مقام شهید سپهبد صیاد شیرازی افزود: کف سازی بازار پایین بعد از اتمام عملیات کف سازی بازار بالا شروع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت ریزی در سطح شهر یک حماسه است، اظهار داشت:بزودی شاهد عملیات کف سازی در بازار و مناطق مختلف خواهیم بود
مرادلو با اشاره به پروژه بازگشایی راه پادگان تصریح کرد: در صدد برداشتن دیوار شرقی پادگان برای تسهیل تردد اهالی کوی نصر هستیم.
در ادامه جلسه انیسه ابوبصیر، عضو دشورای شهر زنجان گفت:۳۰۰نفر از نیروهای شهرداری در انتطار تعیین تکلیف سهمیه ای و غیره سهمیه ای هستند.
در ادامه جلسه معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت:شهرداری زنجان آمادگی برای برگزاری آزمون برای جذب افراد به تعداد مشخص را دارد.
ابوالقاسم احمدی با اشاره به تبدیل وضعیت ایثار گران و نیروهای شهرداری زنجان، گفت: ۴۳ نفر ازاین افراد با بخش کارگری ۳۸نفر از این افراد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، معرفی و با پست مشخص ابلاغ و بزودی احکام آن ها صادر خواهد شد.
احمدی اظهار داشت:بانک سپه و مهر ایران برای پرداخت وام در خصوص چک های برگشتی توافقنامه همکاری امضا کرده اند.
وی در ادامه اظهار داشت: تا سقف ۲۰۰میلیون برای مودیان مالیاتی در بانک مهر ایران در این زمین قابل اقدام است تا بدهی ها و عقب ماندگی ها در راستای همراهی با مشتریان انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا