ورزش

برگزاری مسابقات انتخابی دوصحرانوردی قهرمانی زنجان

با هدف شناسایی استعدادها؛مسابقات انتخابی دوصحرانوردی قهرمانی زنجان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دبیر هیأت دوومیدانی استان زنجان، از برگزاری مسابقات دوصحرانوردی انتخابی استان خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای استان در محل پارک ملت (شهربازی) شهر زنجان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بین بانوان و آقایان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی هیأت دوومیدانی استان زنجان، علی محبی با اعلام این خبر زمان برگزاری این مسابقات را روز هفتم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای اطلاع از جزییات رده های سنی به دفاتر هیات ها در شهرستان ها مراجعه کنند.
وی با تاکید بر برگزاری این رویداد مهم ورزشی در استان بیان کرد: سیاست هیات استان شناسایی ورزشکاران مستعد در رده های مختلف سنی است تا با آموزش صحیح و در جهت حمایت آنها برای حضور بهتر در رقابت های مختلف کشوری معرفی کنیم.
محبی با اشاره به استعدادهای درخشان استان در شهرستان ها از برگزاری مسابقات دوومیدانی در چهار رده سنی در شهرستان طارم خبر داد و گفت: این شهرستان جزو ظرفیت‌های مهم استان در مادر رشته های ورزشی است و برگزاری این رقابت ها در روز ۱۳ بهمن ماه محک جدی برای ورزشکاران منطقه خواهد بود.
به گفته دبیر هیأت دوومیدانی استان ، علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم ورزشی به دفتر هیات در شهرستان طارم مراجعه نمایند.
وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره فعالیت دوباره سالن استاد صمد ایپکچی بعد از چند روز تعطیلی اظهار داشت : خوشبختانه با توجه به صرفه جویی شهروندان گرامی و کاهش افت فشار گاز و با در نظر گرفتن دستورالعمل های ابلاغی شرکت ملی گاز استان سالن دو و میدانی را جهت استفاده همشهریان از روز شنبه ۱ بهمن ماه بازگشایی شد .
محبی، درباره برگزاری دوره های مربیگری و داوری درجه سه بیان کرد: با توجه به استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ابهر در حال برنامه ریزی برای برگزاری این دوره در اوایل اسفند ماه سال جاری هستیم.
به گفته وی، تداوم این دوره ها با برنامه‌ریزی انجام گرفته در مرکز استان نیز با حضور اساتید صاحب نام ادامه خواهد داشت .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا