اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

سپاه مایه افتخار کشور است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در دیدار و نشست صمیمی با سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و جانشین و معاونین سپاه گفت: سپاه تکیه‌گاه محکمی برای پرچم سه رنگ کشور است و قدرتمند شدن این نهاد باعث افتخار کشور است.
مجید ناصحی مقدم با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهای زیادی در زمینه تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده، افزود: سپاه امروز افتخار کشور است و اثرات آن را در منطقه شاهد هستیم.
وی سپاه پاسداران را از بازوان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران بارها شجاعت، توانمندی، ایمان و اخلاص خود را نسبت به اسلام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی به اثبات رسانده و به نمایش گذاشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه هر زمان وارد کشور می‌شویم، به سپاه افتخار میکنیم، گفت: سپاه تکیه‌گاه محکمی برای پرچم سه رنگ کشور است و قدرتمند شدن این نهاد باعث افتخار کشور است.
ناصحی مقدم با اشاره به اینکه قبل از سپاه پاسداران اروپا و ابر قدرت ها از ارتش عثمانی ترس داشتند، اضافه کرد: امروز سپاه به جایی رسیده است که به قدرت جهانی تبدیل شده است و دشمن مجبور به واکنش شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا