اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

دستگیر بیش از بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام

بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، وزیر اطلاعات در جلسه شورای تأمین استان زنجان با بیان اینکه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است، گفت:دست دشمنان با هر توطئه‌ای برای مردم رو شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب گفت:دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه‌ای قصد نا امید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد ولی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم بخش پیروزی‌ها شد.
وی به فتنه‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: عبور از فتنه‌ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم و اتحاد مردمی صورت گرفته و همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت:دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همواره به فکر توطئه‌های جدید است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب گفت:ایران قوی با مردم قوی شکل گرفته و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه‌ها است.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از ۱۲ تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت:ریشه این تیم‌ها که قصد خرابکاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونسیتی متصل بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا