اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

برخورد قاطع با باندهای قاچاقچیان موضوع مهمی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر، افزایش مراکز صیانت و پیشگیری را در حوزه اعتیاد حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: از اقدامات مصداقی در این حوزه، ایجاد مرکز آموزش های فنی و حرفه ای در نقطه ای بود که نماد معتادان متجاهر در زنجان است.
دکتر محسن افشارچی با بیان اینکه با این اقدام، درست در جایی که آسیب های ناشی از اعتیاد زیاد است، می توانیم آموزش های حرفه ای داشته باشیم تا این آسیب ها تا حد امکان کمرنگ تر شود اظهارداشت: ما در این مسیر حرکت می کنیم و انرژی هم می گذاریم.
وی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با باندهای قاچاقچیان موضوع مسلّمی است تصریح کرد: در برخورد با قاچاقچیان، اگرچه مجریان قانون درست عمل می کنند ولی خلاءهای قانونی هم داریم که رفع آنها کمک شایانی به این حوزه خواهد کرد.
استاندار زنجان، با بیان لزوم استمرار قاطع در برخورد با معتادان متجاهر، خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر افزود: تلاش های شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی در برخورد با آنها جای قدردانی دارد چون آنها در این راه خطیر، از جان خود مایه می گذارند .
افشارچی گفت : جمع آوری معتادان متجاهر را با توجه به مصوبه شورای عالی امنیت کشور باید داشته باشیم و خوشبختانه نسبتا هم موفق بودیم.
تسریع در برقرای کمپ ماده ۱۶ و جدیت در مراقبت های بعد از ترک و حرکت بر مبنای قانون در این مسیر، از تاکیدات استاندار زنجان در این جلسه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا