اخبار ویژهاقتصاد

توزیع ۲ میلیون لیتر نفتگاز در منطقه زنجان بصورت روزانه

روزانه بالغ بر دو میلیون لیتر نفتگاز در منطقه زنجان توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در بازدید گروه معین از نواحی گفت: روزانه به طور میانگین بالغ بر دو میلیون لیتر نفتگاز در سطح منطقه تامین و توزیع می شود.
حمید حبیبی ضمن اشاره به افزایش مصرف نفتگاز در حوزه حمل و نقل افزود: نفتگاز مصرفی در بخش های مختلف از جمله جابجایی مسافر و کالا ها از طریق جاده ها، مصرف می شود.
وی تحقق حقوق شهروندی ، سازگاری با محیط زیست، افزایش راندمان سوخت خودروها و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل را از مزایای استفاده از این فرآورده عنوان کرد.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه و اهمیت تامین سوخت بخش کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۴۱ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۱ درصد افزایش همراه بوده است.
وی تصریح کرد: این سهمیه سوخت به ادوات، ماشین آلات کشاورزی، واحد های مرغداری، دامداری، گلخانه ها، چاه های کشاورزی،صنایع تبدیلی و تاسیسات مصرف کننده سوخت تخصیص یافته است.
گفتنی است، گروه معین اصلی منطقه متشکل از مدیر منطقه، معاون بازرگانی روسا و کارشناسان واحد های اداری و مالی، بازرسی، برنامه ریزی، مهندسی فرآورده ها، حراست و روابط عمومی است که به صورت فصلی از تمامی نواحی ، انبار های نفت و مراکز سوختگیری هواپیمایی استان بازدید به عمل می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا