اخبار ویژهاقتصاد

آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ۴ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خدابنده ای توزیع شد.
روح اله صالحی با اشاره به آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها با برپایی قریب به ۲ هزار و ۶۰۰ پایگاه در معابر و میادین گفت: در همین راستا از روز گذشته آغاز بسته های تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند آغاز شده و تاکنون فقط در شهرستان خدابنده ۴ هزار بسته تحصیلی توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی جشن چهارم مهرماه به میزبانی مدارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: طبق هماهنگی این مرحله از جشن نیز در یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه برگزار خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.
صالحی با دعوت از خیرین برای حضور در این جشن تصریح کرد: خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا