پزشکی و سلامت

پرداخت ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات به بیماران نیازمند

هلال احمر در سطح استان برای بیماران خاص، صعب العلاج و نیازمند به دارو و درمان 22 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به رسالت و ماموریت های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، تسهیلات بانکی به منظور رفع بخشی از مشکلات این هموطنان پرداخت می شود.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: با توجه به رسالت و ماموریت های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، تسهیلات بانکی به منظور رفع بخشی از مشکلات این هموطنان پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود پرداخت شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۶۲ بیمار نیازمند تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال از این تسهیلات با بازپرداخت پنج ساله بهره مند شده اند.
موسوی اظهارداشت: پرداخت تسهیلات برای بیماران نیازمند باید ارائه پیش فاکتور یا فاکتور دارو که دارای مهر با صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی همراه خلاصه پرونده بیمارستانی بوده است.
وی ادامه داد: پس از تکمیل پرونده بیماران نیازمند، جمعیت هلال احمر استان زنجان این هموطنان را جهت دریافت تسهیلات بیان شده به بانک عامل معرفی کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا