اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

تعامل بین آموزش و پرورش و شهرداری حلال مشکلات است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم انعقاد تفاهم نامه با شهرداری زنجان ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در قبال اموزش و پرورش و مدارس با اشاره به اشتراکات و مشابهات آموزش و پرورش و شهرداری گفت: تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و شهرداری حلال بسیاری از مشکلات است.

اسماعیلی اظهار کرد: از مدت‌ها پیش برگزاری یک نشست مشترک با شهرداری و بررسی فاکتورهای همکاری احساس می شد که خوشبختانه این موضوع محقق شد.
وی با اشاره به اینکه هدف همه مسئولان در مسئولیت های مختلف پیگیری امورات مردم و خدمت به آنهاست، افزود: امیدواریم با تعاملات مشترک با شهرداری این موضوع بیش از پیش محقق شود.
اسماعیلی با اشاره به مشترکات و مشابهات آموزش و پرورش و شهرداری زنجان بیان کرد: به ویژه در حوزه ساخت و ساز مدارس این همکاری مورد تاکید است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به گستردگی امورات مربوط به آموزش و پرورش و برخی از محدودیت های این ارگان گفت: قطعا اگر تعامل و هماهنگی سازنده بین شهرداری و آموزش و پرورش حاکم باشد بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
وی با درخواست از شهرداری برای تسهیل در امور آموزش و پرورش استان افزود: همین همکاری و تسهیل گیری زمینه خوبی در تربیت و رشد دانش آموزان فراهم خواهد ساخت.

نرگس محمودی کد خبرنگاری ۴۶۳۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا