اقتصاد

اتاق اصناف را با انبوهی از مشکلات تحویل گرفتم

طی برگزاری انتخابات الکترونیکی هیات رئیسه اتاق اصناف زنجان که در 28مهر 1401 برگزار شد، هیات رئیسه منتخب این دوره اتاق اصناف مشخص گردید.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان گفت: این انتخابات با حضور نماینده استانداری، نماینده اتاق اصناف، نماینده فراجا و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ۴۳ نفر از روسای اتحادیه‌ها برگزار شد و محمد بازرگان به‌عنوان رئیس اتاق اصناف استان زنجان منصوب و جایگزین سید محمود موسوی شد.

وی اظهار داشت: اتاق اصناف را در حالی تحویل گرفتم که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی داشت و از سوی دیگر چهار ماه حقوق معوق کارمندان وجود داشت.

در استان زنجان ۴۳ اتحادیه می باشد که در بین این اتحادیه ها رای گیری صورت می گیرد و ۵ نفر به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب میشوند که در بین این ۵ نفر رییس و نایب رِییس و خزانه دار و دبیر انتخاب می شوند .
محمد بازرگان گفت : من اتحادیه را با دو میلیاد بدهی و حقوق عقب افتاده کارمندان تحویل گرفتم .ولی در مدت کوتاه با تدبیر و برنامه ریزی توانستیم حقوق همکاران و بدهی ها رو پرداخت کردیم.
وی ضمن اشاره به مشکلات اصناف گفت:من کل بیمه و دارای ها و مالیات و بدهی اتحادیه را تسویه کرده ام .و در طول این مدت تقریبا هر پانزده روز یک حقوق کامل به کارکنان پرداخت شده و آرامش و شوق و ثبات به محیط بازگشته است.
محمد بازرگان گفت من اتاق اصناف را با انبوهی از مشکلات تحویل گرفتم .
وی افزود:به خاطر فعالیت و رایزنی که در خصوص برطرف کردن مشکلات اتاق اصناف انجام دادم مورد تقدیر مقامات عالی استان قرار گرفتم .
محمد بازرگان اضافه کرد:ما برای بر طرف کردن مشکلات اعضای اتاق اصناف مشاور حقوقی مشاور بیمه مشاور مالیاتی داریم که به صورت رایگان در خدمت این عزیزان می باشد.
در بحث درمان اعضا نیز با بیمه های مختلف و بیمارستان و درمانگاه های مختلف رایزنی کرده ایم و بیمه تکمیلی که چندین سال بود قطع شده بود با تدبیر دوباره برقرار گشته است.
محمد بازرگان گفت تعدادی از اتحادیه ها به دلایل خاص متاسفانه بدون اعتبار نامه می باشند و همین الان مشغول به کار هستند.
وی در پایان گفت : من از تمامی مسولین استان از جمله استاندار مدیر کل صنعت معدن تعزیرات درخواست کمک و همیاری دارم چون حل مشکل اتحادیه یعنی برطرف شدن مشکلات مردم بدون کمک مسئولین امکان پذیر نیست.
گفتنی است بازرگان، رئیس اتحادیه چلوکبابی، رستوران‌ها و هتلداران استان زنجان نیز است.
معصومه نصیری مقدم کد:۱۰۰۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا