سیاسی و اجتماعی

آماده‌باش آتش‌نشانی به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشانان زنجان در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در آماده‌باش کامل خواهند بود.
مجید امیرفضلی روز شنبه افزود: همزمان با این ایام اکیپ‌های آتش‌نشانی در میدان بسیج، میدان جهاد و ورودی جاده بیجار در آماده باش خواهند بود.
وی ادامه داد: علاوه بر این مرخصی همه آتش‌نشانان لغو شده و هر ۷ ایستگاه آتش‌نشانی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد آماده خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز زنجانی هستند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان تصریح کرد: علاوه بر آماده باش کامل تمام ایستگاه‌های آتش نشانی زنجان در سالروز ارتحال امام (ره)، تعدادی از آتش نشانان به صورت سیار همراه خودروهای عملیاتی با استقرار خود در اطراف محل برگزاری مراسم، تأمین ایمنی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.
امیرفضلی گفت: برای تامین ایمنی زائران اعزامی و همچنین همکاری در مراسم ارتحال امام در تهران نیز ۲ خودرو به همراه ۲ اکیپ آتش‌نشان به این محل اعزام می‌شوند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با درخواست از مردم برای همکاری با ارگان‌های امدادی بیان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت بروز هر نوع حادثه با رعایت خونسردی خود با شماره ۱۲۵ تماس گرفته و منتظر حضور آتش نشانان باشند و یا به نیروهای مستقر در نقثاط مختلف شهر اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا