اخبار ویژهاقتصاد

اولویت ما اتمام پروژه ها می باشد

اتمام پروژه های نهضت ملی مسکن اولویت وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، وزیر راه و شهرسازی،با بیان اینکه در استان زنجان پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن ۶۰ درصد است،گفت: اولویت ما اتمام پروژه ها می باشد.
مهرداد بذرباش روز شنبه ۱۶ دی ماه سالجاری در بازدید از پروژه مسکن کوی زنگان، گفت: امروز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب های مختلف تحویل مردم استان شد.
وی با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب زمین‌هایی ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار شد،اظهار کرد: همچنین در بخش خودمالکی و بخش خصوصی نیز یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی به مرحله بهره‌برداری رسید.
وزیر راه و شهرسازی،با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است،گفت: ساخت ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی است که از این تعداد ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است.
بذرپاش ،با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌ها و تحویل در اسرع وقت به متقاضیان برای وزارت راه و شهرسازی بسیار مهم است،افزود: در استان زنجان پیشرفت فیزیکی پروژه ها، ۶۰ درصد است و اولویت ما اتمام پروژه ها می باشد. وی افزود: در سطح استان زنجان در فازهای مختلف تا دهه فجر، پایان سال و همچنین در سال آینده به محض آماده شدن واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی،با بیان اینکه یک زمین هزار هکتاری در غرب شهر زنجان تامین شده است و در دستور کار شورای عالی قرار دارد،افزود: خوشبختانه در شهر زنجان همه اراضی مورد نیاز تامین شده و در چند شهرستان با اقدام به استفاده از شهرک‌های منفصل یا زمین روستایی نیاز شهرستان‌ها هم به زمین تأمین می‌شود.
بذرپاش ،بیان داشت: ۷۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای قانون خانواده و طرح جوانی جمعیت به مشمولان این طرح در استان زنجان تحویل داده شد و این روند ادامه دارد. وی افزود: خوشبختانه با اقداماتی که در بخش مسکن انجام شده کشور پس از هشت سال رکود ، دوباره به تولید مسکن بازگشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا