سیاسی و اجتماعی

لزوم توجه به محیط زیست و حفظ آن

امروز توجه به محیط زیست و حفظ آن از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید به جهت اهمیت موضوع بسیجی وار محیط بان باشیم .

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان در این جلسه که دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ،رئیس شورای شهر ،شهردار و رئیس محیط زیست ابهر حضور داشتند گفت: امروز توجه به محیط زیست و حفظ آن از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید به جهت اهمیت موضوع بسیجی وار محیط بان باشیم .
وی با بیان اینکه وضعیت پسماندها و زباله ها در این مسیر چهره ناپسندی بوجود آورده و فرماندار ابهر به عنوان رئیس کارگروه پسماند شهرستان باید پاسخگو باشند ، چرا که تعرض به محیط زیست از مصادیق بارز حقوق عامه است.
رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه دستور دادند به قید فوریت پسماندها و زباله ها رها شده در محیط زیست این مسیر پاکسازی و دیگر شاهد تکرار این معضل نباشیم.
این مقام عالی قضایی استان زنجان بر فعال شدن سازمان مدیریت پسماند شهرستان ابهر در وظایف خود تأکید کرد و گفت : شهرداری‌ ابهر نسبت به تفکیک زباله ها اقدام و از تهدید علیه بهداشت عمومی پیشگیری کند.
گفتنی است، جلسه کارگروه پیگیری حقوق عامه استان زنجان با موضوع پسماندها و زباله های پخش شده در جاده نیکویه مسیر جاده زندان ابهر که موجب آلودگی محیط زیست را فراهم کرده بود با حضور رئیس کل دادگستری استان زنجان تشکیل شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا