سیاسی و اجتماعی

ولایت پذیری، مهم ترین شاخصه شهید سلیمانی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نشست بصیرتی هفته بصیرت و دهه مقاومت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با حضور مدیرکل و سایر همکاران اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان سالجاری برگزار شد.
سردار طهماسبی با اشاره به اینکه انقلاب‌های مختلف در جهان تدوام نداشته اند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه فرهنگ و عقیده به پیروزی رسیده است و بر اساس اعلام اندیشمندان، انقلاب اسلامی ایران بر پایه عقیده اسلامی به ویژه قرآن کریم پایه ریزی شده است و بن مایه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب نبوی، علوی، حسینی و مهدوی دارد.
جانشین فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اسلام به زن با نگاه عنصر گران بهای خلقت توجه دارد، اظهار کرد: حضرت رسول (ص) دست حضرت زهرا سلام علیها می بوسد و می گوید هر کس او را اذیت کند من را اذیت کرده است و در ادامه می گوید اگر حضرت زهرا سلام علیها نبود، خلقتی وجود نداشت.
سردار طهماسبی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به معنای واقعی در کشور عملی می شود، گفت: حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باید به خودکفایی برسیم و باید ما می توانیم را به شعور تبدیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه برخی ها می گویند که وضعیت اقتصادی برخی از کشورها از ایران بهتر است، گفت: کشورهای هم سطح ایران دشمن ندارد و در تحریم نیستند و همواره کشور ایران در جنگ اقتصادی به جلو حرکت می کند و در حال پیشرفت هست.
جانشین فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مهم ترین مشخصه شهید سلیمانی، ولایت پذیری است، گفت: شهید سلیمانی این موضوع را با گوشت، پوست و استخوان خود درک و در طول ۴۰ سال گذشته به طور عالی رعایت کرده بود.
شایان ذکر است در اول این نشست مدیرکل غله و خدمات بازرگانی نسبت به معرفی اهداف، وظایف و فعالیت‌های صورت گرفته اداره کل در طول سال های گذشته پرداخت و وضعیت توزیع کالاهای اساسی در استان را تشریح نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا