اقتصاد

تاسیسات آبرسانی روستای تهم بازسازی شد

با تلاش عوامل این شرکت تاسیسات آبرسانی روستای تهم بازسازی شده و آب سالم و پایدار برای اهالی این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تلاش عوامل این شرکت تاسیسات آبرسانی روستای تهم بازسازی شده و آب سالم و پایدار برای اهالی این روستا در مدار بهره برداری قرار گرفت
علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: پیش از این به سبب خشکسالی و کمبود آب، شبکه توزیع آب در روستای تهم دچار افت فشار شده بود که با اجرای این عملیات مشکل افت فشار آب رفع شد.
وی افزود: برای اجرای این عملیات اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این عملیات شامل احداث قنات، کول گذاری و احداث کانال انحرافی رودخانه می باشد که برداشت آب آشامیدنی برای روستای تهم را به ۵.۵ لیتر بر ثانیه رسانده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تامین آب سالم و پایدار در روستاهای استان و افزایش حجم تولید آب در این روستاها، بازسازی منابع تامین آب روستاهای تحت پوشش در دستور کار قرار دارد.
وی تاکید کرد: روستائیان محترم با عدم استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری باغ و باغچه و گزارش انشعابات غیرمجاز به سامانه ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، این شرکت را در ارائه خدمات پایدار یاری رسانند.
گفتنی است: هم اکنون بیش از ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان زنجان شامل ۶۲۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۳۳ هزار نفر، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا