سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

شهر باید به صورت جهادی و علمی مدیریت شود

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان در هشتاد و ششمین جلسه رسمی شورا در روز بیست‌ویکم خردادماه گفت: شهرداری برای هدایت آب‌های سطحی با مشکل روبه‌رو است، از دو دهه اخیر اقدامی در این زمینه انجام نشده و با یک بارندگی سبک شاهد آب‌گرفتگی و سیل در شهر هستیم.
دکتر فیروز فر افزود: شهر باید به صورت جهادی و علمی مدیریت شود.
وی اظهار داشت: بهار سال گذشته در دو جبهه وارد کار شدیم و ۷۷ نقطه را در سطح شهر به منظور انجام اقدامات مؤثر شناسایی کردیم.
شهردار زنجان تصریح کرد: مدیریت شهری برای حل معضل آب‌گرفتگی سال گذشته وارد عمل شد و به صورت شبانه‌روزی کانالی را ایجاد کرد، در شهرک بهارستان و اسلام‌آباد نیز با اقدامات انجام شده در سال گذشته، برای سیل اخیر مشکل خاصی نداشتیم.
فیروزفر اضافه کرد: ۱۴ نقطه باقیمانده از ۷۷ نقطه نیاز به اصلاح شیب آسفالت داشت، اقدام بعدی شهرداری مطالعات بلندمدت و طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی است و مطالعات دقیق این طرح از یک سال پیش با کار کارشناسی آغاز شده است.
وی با تاکید بر اینکه شهر بدون صاحب گسترش پیدا کرده است، ادامه داد: چنانچه در سیل اخیر در خیابان ایثار ۵ و دیگر نقاط شهر دچار مشکل شدیم نتیجه مدیریت نادرست شهرک‌های بالادستی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا