اخبار ویژهاقتصاد

محیط زیست خط قرمز ماست

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، دکتر محسن افشارچی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، محیط زیست مردم زنجان را خط قرمز در این کارگروه، عنوان کرد و گفت: در مواجهه با مسائل صنایع و واحدهای تولیدی با محیط زیست، سعی می‌کنیم به گونه‌ای عمل کنیم که حل مشکل یک واحد صنعتی، منجر به آلودگی محیط زیست نشود .
استاندار زنجان، اظهار داشت: در تصمیم‌گیری‌های کارگروه ستاد تسهیل امروز هم، مسئله اهمیت محیط زیست را به وضوح شاهد بودیم .
افشارچی با بیان اینکه برخی از موارد متعددی که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مطرح می‌شود را حل می‌کنیم، گفت: تعاملات بانکی برای درخواست های وام از سوی صنایع، از جمله موارد متعددی است که مطرح می‌شود و در این خصوص، تعاملات و اتفاق های متعددی افتاده است.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه بانک برای اعطای تسهیلات متقاضیان صنایع در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، نیازمند مصوبات ستاد تسهیل است، تصریح کرد: موارد متعدد دیگری نیز مطرح می شود که سعی می کنیم مصوبات بالادستی را داشته باشیم تا دستگاههای پایین‌دستی بتوانند کمک کنند.
گفتنی است، ۱۰ مصوبه دستور کار دوازدهمین جلسه تخصصی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بودکه پایش واحدهای صنعتی و تولیدی داخل و خارج از شهرک صنعتی دستورکار اول بود که مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی، در جلسه آتی ستاد تسهیل، گزارش کامل آن را ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا