دسته بندی نشده

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک تجاری اقتصادی استان زنجان و پاکستان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، صمد یوسفی اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور چهار روزه اتاق بازرگانی زنجان در غرفه استان در نمایشگاه IRANEXPO، اظهار کرد:خوشبختانه اقدامات و کار انجام گرفته در این نمایشگاه در جذب و مذاکره اولیه با هیات های تجاری و اقتصادی خارجی حاضر در این نمایشگاه به خوبی پیش رفت و توافقات اولیه برای ادامه همکاری ها انجام شد.
وی از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک تجاری اقتصادی بین استان زنجان و کشور پاکستان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این تفاهم نامه همکاری مابین اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی مشترک پاکستان و ایران که تجار و بازرگانان کشور پاکستان در آن حضور دارند به امضا رسیده است.
رئیس اتاق بازرگانی زنجان ادامه داد: این تفاهم نامه، زمینه های همکاری دو طرف در بخش هایی چون برگزاری نمایشگاه مشترک ، همکاری در زمینه پارک های علم و فناوری، کشت فرا سرزمینی و … را فراهم می‌کند.
یوسفی اصل آشنایی تجار و بازرگانان و سرمایه گذاران با سیمای اقتصادی استان زنجان در بخش های مختلف را از جمله اهداف حضور اتاق بازرگانی زنجان در این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: معرفی استان زنجان در بخش های تولیدی، صنعتی، صادراتی، معدنی کشاورزی و غیره به صورت محتواهای مختلف متنی، سمعی، بصری و …. در اختیار سرمایه گذاران و هیأت های خارجی قرار گرفت و مقرر شد تا ارتباطات تجاری و اقتصادی صورت گرفته طی سال جاری در استان ادامه پیدا کند.
یوسفی اصل حضور اتاق بازرگانی زنجان در نمایشگاه های تجاری داخلی و خارجی را از جمله برنامه‌های اتاق در سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برپایی نمایشگاه ها یکی از فرصت های ویژه برای توسعه مراودات تجاری و اقتصادی مابین استان زنجان با سایر کشورها و بخش ها در راستای توسعه اقتصادی و رشد تولید و اقتصاد و صادرات خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا