اخبار ویژهدین و مذهب

راه‌اندازی ۶۰پایگاه قرآنی در کانون های مساجد استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، گفت: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل هر مسجد به یک پایگاه قرآنی، کانون های مساجد استان زنجان به فرمایشات ایشان لبیک گفتند.
وی ادامه داد: در همین راستا پیام لبیک به فرمایشات رهبری از سوی ۳۷ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد ارسال شد و ۲۳ باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان( با پیگیری و رصد همکاران ستاد فهمای استان) با برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم آمادگی خود را برای ایجاد پایگاه قرآنی در مساجد اعلام کردند.
این مسئول با یادآوری اینکه برگزاری محافل انس با قرآن کریم از سال گذشته در کانون های فرهنگی و هنری روستایی آغاز شده بود، گفت: در پی تاکیدات رهبری، برگزاری فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد قوت بیشتری به خود می گیرد.
وی با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در بسیاری از کانون های مساجد استان در حال برگزاری است، تصریح کرد: برگزاری این محافل بعد از این ماه عزیز در کانون های مساجد ادامه خواهد داشت.
اسلامی با تاکید براینکه در حال حاضر راه اندازی ۶۰ پایگاه قرآنی درکانون های مساجد استان در دست اقدام است، گفت: در این پایگاه ها، کلاس های آموزش قرآن، تفسیر و محافل قرآنی تشکیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا