یادداشت و مقالات

سهیمه های واقعی نانوایی های صوری در جهان موازی!

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، آنهایی که به جهان موازی و یارانه پنهان و اقتصاد زیر زمینی و … اعتقاد ندارند و فکر می کنند کل یارانه آرد و نان و ماکارونی و دارو … مستقیم به حساب و جیب مردم واریز می شود، الان بیایند و تحویل بگیرند!
باور بفرمائید هر وقت صحبت از جراحی اقتصادی و حذف یارانه های پنهان می شود خلق الله چهار ستون بدن شان به رعشه می افتد. حق هم دارند آمپول ب کمپلکس که نیست که سی ثانیه جایش را بمالند و در حقش دعا … بالاخره جراحی است و علاوه بر زیرمیزی و بیهوشی و خونریزی، لاکردار درد هم دارد! ریکاوری و استراحت بعد از عمل هم از مد افتاده است. مخصوصاً که یک عده عجله دارند چند تا عمل جراحی را با هم انجام دهند و هنوز جای عمل قبلی بخیه نشده و اثر داروی بیهوشی چینی از بین نرفته، خیز بر می دارند تا عمل جراحی بعدی را هم استارت بزنند. شکم مریض بازه حیای جراح کجا رفته؟!
این عمل های پشت پشت هم آدم را یاد خدا بیامرز گلدس خاله مادر بزرگ عمو سیفی( سرایدار مفخم مدرسه ما ) می اندازد که بنده خدا ۱۲ شکم زائید و بعد از هر زایمان به جای افسردگی پس از زایمان، دچار افسردگی دوران حاملگی می شد و حرف فردوسی را سبز کرد که زنان را همین بس بود یک هنر / نیشنند و زایند شیران نر!
بگذریم … مخلص کلام این جراحی های اقتصادی اگر سرپایی در همان اتاق تزریقات باشد و به جای بیهوشی با بی حسی موضعی کار راه بیفتد فی نفسه بد نیست. مثل کارتی کردن نان که الان مشخص شده چند هزار نانوایی صوری در کشور سهمیه می گرفتند ولی وجود خارجی نداشتند! نقل از معاون رئیس جمهور این هم اصل خبر …
چند هزار نانوایی در کشور پیدا کردیم که وجود خارجی ندارند ولی سهمیه آرد دریافت می‌کردند!
ملاحظه فرمودید در جهان موازی چه خبر است؟! شاید ترسناک‌ترین بخش وجودی این نظریه جهان موازی، همن تفاوت لاکردار مفهوم زمان با باور همیشگی انسان هاست. در صورتی که جهان‌های متعدد را باور داشته باشیم باید بپذیریم که ما هم زنده هستیم، هم مرده. هم ازدواج کردیم و هم هیچ‌گاه با همسر خود روبرو نشده‌ایم. باید بپذیریم که نانوایی وجود ندارد ولی سهمیه آرد دریافت می کند!
ناشر روزنامه و مجله چاپ نمی کند و یارانه کاغذ دریافت می کند؛ یا یک عده بیماری خاص ندارند ولی یارانه دارو دریافت می کنند و یا جماعتی اصلاً گاو و گوسفند ندارند و ولی تا دلتان بخواهد سهمیه نهاده های دامی دریافت می کنند و قس علی هذا القیاس …
هر چند داستان جهان موازی و فیزیک و کوانتم و زمان و … خیلی پیچیده است و با سواد اکابری ما همپوشانی ندارد ولی چیزی که عیان است اینکه دولت در سال به اندازه بودجه چند تا کشور پر جمعیت و خانواده دوست ( با رویکرد مادر بزرگ عمو سیفی) در جهان موازی هزینه می کند که با مالیات این بریز و بپاش می توان چند تا جهان موازی دیگر را آباد کرد!
به قلم: وحید حاج سعیدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا