اقتصاداخبار ویژه

به دنبال صنایع پاک هستیم

به دنبال صنایع پاک هستیم و به دنبال توافق بزرگترین آزمایشگاه صنعت برق در استان هستیم زیرا باید ظاهر شهر و صنایع را ارتقا دهیم.

یه گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح معبر پادگان زنجان (معبر داخل و معبر شرق پادگان) گفت: باید در انجام پروژه‌های افق‌های دور دست حداقل ۲۰ ساله را ببینیم.

مصطفی طاهری افزود: به دنبال ایجاد کمربندی جدید ۲۵ کیلومتری از عوارضی تهران به عوارضی تبریز هستیم و با توجه به اینکه جمعیت استان بیش از یک میلیون نفر است و بیش از ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت ساکن شهر زنجان هستند باید در انجام پروژه‌ها افق‌های دوردست را دید.

وی اظهار داشت: در انجام پروژه‌ها و به بهره‌برداری رسیدن هر چه زودتر باید به گونه‌ای عمل شود که پروژه بتواند هزینه‌های خود را تقبل کرده و منتظر منابع از مرکز و در آمدهای شهرداری نباشند زیرا اگر این گونه شود انجام پروژه‌ها طولانی خواهد شد.

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به دنبال صنایع پاک هستیم و به دنبال توافق بزرگترین آزمایشگاه صنعت برق در استان هستیم زیرا باید ظاهر شهر و صنایع را ارتقا دهیم.

 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: بنای مقام معظم رهبری براین بود که اراضی مربوط به پادگان‌های نیروهای مسلح تا جایی که امکان دارد و به ماهیت نیروها ضرر وارد نکند به خارج از طرح‌ها منتقل شوند.

وی گفت: در نیروهای مسلح افراد تصمیم گیرنده نیستند و واگذاری اراضی به هر قسمتی باید با اذن فرماندهی معظم کل قوا باشد که ایشان اجازه کلی را در سال ۸۵ صادر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: جزئیات کارها نیز بر اساس تفویض اختیاراتی که به فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران شده انجام می‌گیرد و اگر در استانی مشکلاتی در برخی پروژه‌ها مرتبط به نیروهای مسلح وجود داشته باشد در واقع مربوط به فرماندهان استان نبوده و باید با سلسله مراتب عمل شود.

وی بیان‌کرد: نیروهای مسلح برای مردم، در خدمت مردم و پشتوانه امنیت جامعه و زینت حاکمان هستند و دلیل این که دشمنان به دنبال این هستند که ارکان جمهوری اسلامی را بکوبند و نیروهای مسلح را تضعیف کنند این است که رکن بزرگ کشور و امنیت جامعه مربوط به نیروهای مسلح است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیز در خاتمه گفت: ارتش به‌ واسطه ماموریتی که دارد حافظ امنیت مردم است.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی افزود: تیپ زنجان یادآور شهید مخبری است و چنین سربازانی شجاعانه پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

وی با بیان اینکه معبر شرق به غرب کشور از زنجان می‌گذرد و این معبر گذرگاهی است و اهمیت استراتژیک دارد، اظهارداشت: تیپ زنجان، اولین تیپ زرهی و نزدیک‌ترین تیپ در معبر شمال غرب کشور است و بزرگراه حساسی است.

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه تلاش سربازان ارتش در روزهای عادی ملموس نیست، تصریح کرد: ارتش در مواقع بحرانی چون سیل و زلزله، جز اولین نفراتی است که در صحنه حاضر می‌شود و به مردم زنجان قول می‌دهیم که در همه حال حافظ جان و مال و شأن آن‌ها باشیم.

بهروز حسینی کد خبرنگاری۶۶۵۶

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا