اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

برخی از ناکارآمدی ها از ناهماهنگی است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، محسن افشارچی در مراسم بازگشایی پادگان، گفت: بخشی از مشکلات ما نقاط ناکارآمدی است که با یک انرژی مشخص قابل رفع است، ما گاها در جمهوری اسلامی سرمایه اجتماعی را می‌سوزانیم که موجب نارضایتی می‌شود.
استاندار زنجان افزود: گاها پروژه‌هایی هستند که سال‌ها بر زمین می‌مانند، چون ناهماهنگی وجود دارد و هر قدر این هماهنگی بیشتر شود، مسائل زودتر حل می‌شود.
وی اضافه کرد: کلنگ پروژه پادگان ۱۲ سال پیش بر زمین خورده است و مردم معطل مانده‌اند و این یعنی سرمایه اجتماعی از دست رفته است.
افشارچی با اشاره به اینکه ما باید ناکارآمدی‌های موجود را نقطه‌زنی کنیم، تاکید کرد: خوشبختانه این پروژه با همت شورا و شهرداری و همکاری پادگان افتتاح شد، البته مشکلاتی هم وجود داشته است.
استاندار زنجان گفت: ما باید از گذشته هم تشکر کنیم، چون ۵۰ درصد آن قبلا انجام شده بود، پس باید قدردان گذشتگان هم باشیم.
وی با تقدیر از شهردار و شورای شهر قبلی به خاطر همه زحماتی که برای افتتاح پادگان کشیدند، افزود: با این حال انرژی که در این دوره گذاشته شد، بسیار بیشتر بود.
افشارچی گفت: اطلاع دارم که پروژه‌های دیگری هم در حال تکمیل هستند که با همکاری و هماهنگی به نتیجه خواهد رسید و امیدوارم پس از این نیز اتفاقات میمونی در شهر رخ دهد، چون پیشانی فعالیت‌ها عمران شهری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا