سیاسی و اجتماعی

استفاده از روش تشویق و تنبیه برای ارتقای کیفیت نان در نانوایی‌ها

به گزارش پایگاه خبری آسمان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از روش تنبیه و تشویق در راستای ارتقای کیفیت نان در واحدهای نانوایی‌ استان زنجان استفاده می‌شود.
ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در روزهای آتی با کمک شهروندان و کارشناسان حوزه آرد و نان از واحدهای خبازی که مردم از آنها رضایت و عدم رضایت دارند مورد بررسی قرار خواهند گرفت و واحدهای که مردم از انها بیشترین رضایتمندی را دارند مورد تشویق و از واحدهای که مردم از آنها شاکی هستند الاوه بر اعمال ضوابط قانونی، مورد تنبیه مضاعف قرار خواهند گرفت.
زمانی افزود: بهبود کیفیت نان یکی از مطالبات اساسی مردم بوده و تمام دستگاه‌های متولی موظف است متناسب با مسئولیت خود در تحول در حوزه آرد و نان ورود پیدا نمایند.
وی گفت: از همه شهروندان عزیز شهر زنجان خواهشمندیم، رضایت و عدم رضایت خود را از طریق سامانه گویای تلفنی به شماره ۳۳۴۵۳۷۴۰ و یا با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به شماره ۳۰۰۰۲۴۱۰۱۴ اعلام فرمایند.
ولی اله زمانی گفت: ارتقای کیفیت نان در سه بخش تولید، تجهیزاتی که استفاده می‌شود و نیروی انسانی تشکیل شده و از ابتدا تا انتها دستگاه‌های مختلف در امر بهبود کیفیت نان دخالت دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا