سیاسی و اجتماعی

پروژه کوی زیتون روند پیشرفت کاری خوبی دارد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،گفت: پروژه کوی زیتون در غرب زنجان به طور متوسط بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه این پروژه به طور کامل فعال بوده و تمام پیمانکاران پای کار هستند.
سید محمد شعاعی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه های  نهضت ملی مسکن در غرب زنجان،گفت: عملیات اجرایی پروژه کوی زیتون در غرب زنجان از زمستان سال گذشته شروع شده وبیش از هفت هزار واحد مسکن ملی در این پروژه ساخته خواهد شد.
وی با بیان اینکه این پروژه به طور متوسط بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصد پیشرفت فیزیکی دراین پروژه متفاوت است،تاکید کرد: خوشبختانه این پروژه به طور کامل فعال بوده، ساخت و ساز انجام می شود و تمام پیمانکاران پای کار هستند و از روند پیشرفت کاری خوبی برخوردار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان،با بیان اینکه در این بازدید مشکلات و مسائل مربوط به اجرای پروژه توسط پیمانکاران مطرح شد،گفت: در خصوص تامین مالی زیرساختها و مسائل روبنایی به جد پیگیر هستیم تا زمانی که مردم درواحدهای مسکونی ساکن می شوند دیگر مشکلی در خصوص مسائل زیر بنایی از قبیل مدرسه،مراکز آموزشی و فضای سبز نداشته باشند.
شعاعی تاکید کرد: امیدواریم این واحدهای مسکونی با تامین تمام زیر ساختها به مردم تحویل داده شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا