سیاسی و اجتماعی

امدادرسانی هلال احمر زنجان به ۹خودروی در راه مانده جاده تهم – چورزق

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر زنجان شامگاه گذشته به ۹ خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده زنجان – چورزق امدادرسانی کردند.
دکتر سید قاسم موسوی افزود: با وقوع کولاک برف در کیلومتر ۲۵ جاده کوهستانی تهم – چورزق ۹ خودرو در این مسیر ارتباطی با اختلال در تردد مواجه شدند.
وی اظهارداشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر زنجان به ۲۷ نفر از سرنشینان خودروی های در راه مانده، امدادرسانی کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست امداد برای خودروهای گرفتار در برف و کولاک ساعت ۲۱ شب گذشته از طریق مردم به ندای امداد هلال احمر اطلاع داده شد و تیم عملیات جاده ای بیش از چهار ساعت اقدام به ارائه خدمات کردند.
موسوی تاکید کرد: تیمی از نجاتگران پایگاه کوهستان هلال احمر زنجان با تجهیزات و خودروی امدادی به در راه ماندگان خدمات امدادی ارائه دادند.
وی ادامه داد: یک خانواده گرفتار در برف و کولاک نیز به مدت هفت ساعت در پایگاه کوهستان هلال احمر زنجان اسکان داده شدند که با مساعد شدن شرایط جوی و با کمک امدادگران به مسیر خود ادامه دادند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این امدادرسانی ها با همکاری نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد.
موسوی تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن دربرف و کولاک و حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امدادو نجات تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا